انتقاد عبودتیان فرماندار تفت از بعضی دستگاه ها :

این پذیرفته نیست که بودجه ای به دستگاهی اختصاص یابد و کاری انجام نشود

تفت"خبرنگاریزدفردا:فرماندار تفت با توجه به نزدیک شدن به پایان سال مالی از مدیران دستگاهها خواست شتاب بیشتری به آمادگی برنامه ها و طرحهای خود بدهند.
به گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومي فرمانداري شهرستان تفت ، "سيد احمد عبودتيان " در دومين جلسه شوراي اداري شهرستان تفت در سال جهاد اقتصادي كه صبح امروز در محل اداره اموزش و پرورش تفت برگزار شد، با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال مالی و اختصاص 86 میلیارد اعتبار استانی از مدیران دستگاهها خواست شتاب بیشتری به آمادگی برنامه ها و طرحهای خودبا در نظر گرفتن ملاحظات واقعی و کارشناسی علمی و منطقه ای داده که تخصیص اعتبارات با در نظر گرفتن کارکرد هردستگاه و اولویت بندی آنها سنجیده می شود.


سیداحمد عبودتیان با انتقاد از بعضی ازدستگاهها و حاشیه سازی بومی و غیر بومی در ادارات گفت:این پذیرفته نیست که بودجه ای به دستگاهی اختصاص یابد و کاری انجام نشود و مردم در انتظار وفای به عهد مسئولین بمانند که این حاشیه سازیها بدنه پیشرفت شهرستان را نابود می کند و مدیران باید به نفع مردم باهم کنار بیایند.

وی همچنین خواستار تلاش دستگاهها در جهت فرهنگ سازی مبارزه با مواد مخدر شد و گفت:همه مدیران و مسئولان باید در این مقوله نیز با ارائه گزارشات مستند در جهت رفع این بلای خانمان سوز در شهرستان انجام وظیفه نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا